VIDEO Pár percben megtanítalak, hogyan készíts elbűvölő Valentin-napi sminket
Ne félj segítséget kérni
Amennyiben nem tudsz valamit, nyugodtan kérd a segítségüket, mert sokkal rosszabb, ha a végén derül ki, hogy feladatod rosszul – vagy nem időben- végezted el, azzal rossz pontot szereznél. Viszont ha odahívsz valakit, biztosan szívesen elmagyarázza, mit kell tenned.
Ne traktáld őket a magánéleteddel
Az első időszakban semmiképp se teregesd ki túlzottan a magánéleted, csak amennyire szükségesnek érzed. Ezt főleg akkor érdemes elkerülnöd, ha tudod, hogy a munkahelyeden van egy-két pletykafészek, akik előszeretettel adják tovább az intimebb információkat- főleg, ha ezek nem pozitív kicsengésűek.
Ne feledd, dolgozni jársz be, ha valakivel közelebbi kapcsolatba kerülsz, inkább munkaidőn kívül beszéld meg ezeket a dolgokat!
Légy illemtudó
Sajnos néha előfordul, hogy olyan ember érkezik az irodába, aki elfelejti az alapvető illemszabályokat, ezért a többiek gyorsan elfordulnak tőle.
Hogy ezt kikerülhesd, sose felejts el köszönni, amikor megérkezel és elmész, ne nevetgélj hangosan és kerüld a túlzott illatfelhőt magad körül, valamint a kihívó öltözéket!
Ne akarj egyből a középpontba kerülni
Igaz, nyitottnak és barátságosnak kell lenned, de ne törekedj egyből arra, hogy Te légy a társaság középpontja!
Az első napokban mérd fel a többieket, ki milyen habitusú, így elkerülheted az esetleges csalódásokat, valamint kivel érdemes jó viszonyt ápolni, illetve kiket kell elkerülni.
A cikk folytatódik, lapozz!