Van egy nap, amikor minden a százalékokról és a féktelen akciókról szól. A Black Friday azt üzeni, hogy minél több terméket meg kell szereznünk magunknak – persze a lehető legjobb áron. (x)
VIDEO Nyári horoszkóp: Mit hoznak idén nyáron a csillagok?
Nehéz ilyenkor ellenállni a kísértésnek, de ha jobban belegondolunk a valódi szükségleteinkbe, lehet, hogy egyáltalán nem fontos, hogy a sokadik csábító holmi is a kosarunkba kerüljön.
A dm-nél a „Black Friday” shoppingnapot idén is „Giving Friday” nappá változtatják, s az óriási kedvezmények helyett jótékony célra adományoznak.
Az USA-ból induló shoppingnap idén november 27-én lesz. A „Black Friday” -nek keresztelt napon az üzletek és az online shopok egymást felülmúlva óriási kedvezményekkel buzdítják többletvásárlásra az embereket. A dm úgy döntött, hogy átszínezi ezt a napot, és a „kapok” helyett az „adokra” hívja fel a figyelmet, és teljes aznapi forgalma 5 százalékát jótékony célra ajánlja fel.