Egy vagy több állásoldalon érdemes hirdetni?

Egy vagy több állásoldalon érdemes hirdetni?

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / Egy vagy több állásoldalon érdemes hirdetni?

A helyi állásoldal a legjobb?

Amikor valaki új munka után kutat, akkor bizonyára meghatározza azt, hogy hol keresi a lehetőségeket. Ha például Miskolcon, akkor ezt fogja beírni, ha viszont Pécsen, akkor azt. Általában egy adott városra fognak elsősorban rákeresni.

És épp ez az, amire rájöttek az ItNaV-nál is, ezért hozták létre gyakorlatilag városonként az állásoldalaikat, mint az látható a következő listában: http://itnav.hu/allasoldalak/allasoldalaink-listaja/.

Ha ennyire lefedik az országot, akkor hirdetői szempontból ez óriási potenciált jelent. Főleg így, hogy az oldalnevek tökéletesen tükrözik, hogy mi található rajtuk. És épp emiatt előkelő helyet foglalnak el a keresőben, ami azzal jár, hogy gyakorlatilag mindenki fel fogja őket keresni, aki az adott településen keres magának új pozíciót.

Érdemes országosan is meghirdetni egy állást?

Ez attól függ, hogy milyen pozícióról van szó. Ha nincs helyhez kötve, ha nem kell bejárnia a munkavállalónak, akkor nyugodtan kereshetünk az egész ország területén. A távmunka manapság egyre népszerűbb, így akár működhet is. Sőt ma már egyre többen igénylik is ezt, főleg a koronavírus járvány óta, melynek hatására sokan belekóstoltak az otthoni munkavégzésbe.

De akkor is megtehetjük azt, hogy az ország bármely pontjáról várjuk a jelentkezőket, ha biztosítani tudunk számukra szállást is.

Használjuk ki a hirdetés adta extra előnyöket!

A legtöbb állásportálnál van lehetőség olyan creditek vásárlására, melyek segítségével még jobban szem elé kerülnek a munkavállalók számára az állásaink. Számos lehetőség nyílik meg előttünk egy-egy ilyen előfizetés, extra támogatás esetén.

És nem csak az, hogy a lista elején kiemelik az álláshirdetésünket, ennél sokkal többről van szó. Számos egyéb felületen is megjelenhetünk kezdve az adott oldal közösségi média oldalával, de akár csoportokba is bekerülhetünk, ha van ilyenük.

És ami még nagyon fontos, az nem más, mint a hírlevél! Ez egy olyan terület, amit már nagyon sokan temettek évekkel ezelőtt. Mégis az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy elérjük a potenciális jelentkezőket. Főleg, ha megfelelően vannak szegmentálva az érdeklődők. Így csak azoknak jelenítik meg az álláshirdetésünket, akik számára releváns. Ezzel elérik azt, hogy egy jó megnyitási aránnyal rendelkező hírlevéllistájuk legyen, ami aranyat ér.

Érdemes kihasználni minden előnyét egy országos és egy helyi portálnak is. Ha jól választunk, és megtámogatjuk egy kis hirdetési kerettel is, gyors eredményt érhetünk el.

VIDEO Melyik színt utálod a legjobban?

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!