Reggeli életmódtippek a kirobbanó bikiniforma eléréséhez

Sándor Alexandra
Írta: ,
Reggeli életmódtippek a kirobbanó bikiniforma eléréséhez

A reggel a rohanásé, a napod a munkáé, utána pedig rájössz, hogy ma sem tettél semmit az álomalakért? Ne hagyd, hogy örökké csak ábránd maradjon a nagy cél, hiszen eléréséhez a nap kezdete is kiváló alkalmat biztosít! 

Meditálj!

A reggeli meditáció segít benne, hogy tiszta fejjel indítsd a napot. Ha ugyanis ilyenkor sikerül megfelelően összpontosítani a gondolataidat, egész nap jobb koncentráló képességgel dolgozhatsz.

Az amerikai Johns Hopkins Egyetem kutató szerint a tudatos meditáció – amikor például a légzésedre fókuszálsz – hozzájárul a stressz hatékony kezeléséhez.

Ennek azért van kiemelkedő jelentősége, mert feszültség hatására fokozódik a kortizol nevű stresszhormon kiválasztása a testedben, ami hosszú távon az immunrendszer gyengüléséhez, magas vérnyomáshoz, magas koleszterinszinthez, szívbetegséghez és súlygyarapodáshoz vezet.

Menj edzeni!

A reggeli edzés felpörgeti az anyagcserédet, segít visszaszorítani az egészségtelen falatok iránti sóvárgást, ráadásul lehetővé teszi, hogy eleve sikerélménnyel vágj neki a napnak.

Persze, kezdőként semmiképpen se válassz túlzottan megerőltető mozgásformát, ami után legszívesebben visszamásznál az ágyba!

A szakértők szerint egyébként a kardió ilyenkor hasznosabb a súlyzós edzésnél.

Az American Journal of Physiology című szakfolyóiratban megjelent eredmények alapján az elhízott felnőttek közül azoknak sikerült a legtöbb hasi zsírt elégetniük, akik kocogtak, bicikliztek, eveztek vagy az elliptikus trénerre pattantak fel.

Ha a felsoroltak egyikéhez sincs kedved, már 20-30 perc séta is sokat jelent.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba