7 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp

Az anyagcsere gyorsítása a fogyni vágyók Szent Grálja: mindenki szeretné elérni, s akár sületlenségeket is hajlandó bevállalni az odajutásért. Mivel a szervezeted energiafelhasználása több egyéni tényezőn is múlik, nem könnyű általánosságban meghatározni, mit tehetsz a sikerért. A következő trükkök bevetésével azonban tényleg könnyebben elérheted a céljaid!

Igyál rengeteg vizet!

Ha gyorsítani akarod az anyagcseréd, nem elég a napi ajánlott minimum 1,5 literes mennyiség. Azok, akik gyorsabb zsírégetésre és formás izmok építésére vágynak, általában 20 testsúlykilogrammonként egy litert isznak – vagy még ennél is többet, ha az edzés vagy a külső hőmérséklet hatására megszomjaznak.

Bizony, ez 70 kg-os súlynál már 3,5 litert jelent. Előnye, hogy sokkal jobb lesz a közérzeted. Hátránya pedig, hogy nagyjából bármelyik út menti fát meg tudod majd jelölni, mert annyit kell majd pisilned.

Hagyd ki a sportitalt!

A sport- és energiaitalok fogyasztása az anyagcsere felpörgetésének gyors és egyszerű módja – legalábbis a gyártók szerint. Egészségügyi szakértők azonban úgy vélik, hogy a nagy dózisú koffein-, illetve cukorlöket többet árt, mint használ a szervezetnek.

A megfelelő metabolizmus kulcsa ugyanis éppen a kiegyensúlyozott vércukorszint, márpedig az ilyen üdítők hirtelen növelik, majd csökkentik.

Hosszú távú fogyasztásuk pedig káros hatással van a szív- és érrendszerre, továbbá a mentális egészségre is. A szívdobogás és a szorongás például gyakoribb következmény, mint hinnéd.