A joghurt diéta

Szendrey Adrienn
Írta: ,
A joghurt diéta
A joghurtok olyan egészséges baktériumokat tartalmaznak, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az emésztést.
Kedd
Reggeli: 175 g natúr joghurt müzlivel, egy alma
Tízórai: 175 g natúr joghurt 120ml paradicsomlé egy kanál zöldpetrezselyemmel, 1 zsemle közte egy szelet sovány sajttal és 2 leveles salátával.
Ebéd: 2 főtt burgonya, 100 g sült csirkemell (1 kanál olíva olajban sütve), 250 g főtt karfiol vagy brokkoli, 175 g natúr joghurt.
Uzsonna: 175 g gyümölcsös joghurt
Vacsora: 1 szelet graham-kenyér margarinnal vékonyan megkenve, 1 paradicsom, friss uborka, 175g natúr joghurt.
Szerda
Reggeli: 175 g gyümölcsös joghurt, egy kanál zab, kiwi
Tízórai: 1 szelet graham-kenyér, egy kanál sovány túró, kovászos uborka, 175g natúr joghurt
Ebéd: 2 főtt burgonya, zöldség 1 evőkanál olajban megsütve (2 sárgarépa, fél zeller, fél fej hagyma), 100g párolt hal, 175g natúr joghurt
Uzsonna: 175g gyümölcsös joghurt, fél grépfrút
Vacsora: 175g natúr joghurt, 1 szelet pirítós, egy evőkanál sovány túró