Talán nem kell felvázolnunk, milyen az, amikor bemész a boltba, szigorúan csak a legfontosabb dolgokért, majd egy-két egyéb apróság is „belecsusszan” véletlenül a kosaradba. Valójában ilyenkor az alábbi pszichológiai trükkök egyikének dőltél be!
3/7 Eredeti vs. új ár
Nem ritka, hogy az üzletekben az árak vizuális megjelenésével is játszanak. Például amikor valamit leakcióznak, sokszor az eredeti árat nagyobb betűmérettel írják ki, félkövérre emelik, és áthúzzák pirossal.
Az új árat kisebb betűkkel, valamint más színnel tüntetik fel. Így először rögtön a drágább árat veszed észre, majd miután szembetűnik, hogy leakciózták, ráadásul mennyivel olcsóbb, nagyobb eséllyel fogod megvenni, mint ha mindkettő ugyanolyan betűvel lenne írva.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!