Mindegy, hogy tíz éve, vagy épp csak tíz hete dolgozol egy munkahelyen, egy biztos, mindenképpen kialakulnak majd ilyen-olyan szokásaid. Ez teljesen természetes, hiszen az életed jelentős részét töltöd ott, körülvéve számtalan emberrel, akiket nem válogathatsz meg, mint a barátaidat, egyszerűen együtt kell létezned velük. Sokan észre sem veszik, hogy belecsúsznak bizonyos szerepekbe, amelyek nem biztos, hogy jót tesznek a karrierjüknek és a személyiségüknek. Íme, néhány viselkedés, amit kerülj el a munkahelyeden!
4/6 A „bratyizós”
Remek dolog, ha jóban vagy a munkatársaiddal, még jobb, ha a főnököddel is, de mindig tudd, hogy hol a határ. Egy bizonyos szintig rendben van a feletteseiddel való barátkozás, azonban egy idő után ez akár vissza is üthet. Nem biztos, hogy közvetlen kollégáid szemében szimpatikus leszel, ha nem velük, hanem inkább a céges hierarchián belül feljebb dolgozókkal próbálsz szoros kapcsolatot kialakítani.
Ha mindez persze nem érdekből történik és őszintén úgy érzed, hogy a főnököd a legjobb barátod, azzal nincs semmi baj, de tanuld meg kezelni a helyzetet és tartsd a munkahelyeden kívül a barátkozást, így egyikőtöknek sem lesz kellemetlen a helyzet.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!