Jógapózok, amik segítenek, hogy könnyebben aludj el, és kipihentebben ébredj

Zabolai Margit
Írta: ,

Nehezen megy az elalvás, vagy egész éjjel csak forgolódsz, reggel pedig összetörten ébredsz? Néhány egyszerű, kezdőként is könnyen elsajátítható jógagyakorlat segíteni fog, hogy elengedd a napi stresszt és úgy aludj, akár egy csecsemő. Mutatjuk, nekünk mik szoktak segíteni!

Ha az állandóan cikázó gondolataid vagy az aggodalmak tartanak ébren éjszakánként, ez a jógagyakorlat segít nyugalmat találni.

A gyermekpózként is ismert balasana lecsendesíti a gondolatokat, a jógik szerint az idegrendszer relaxációs válaszát segíti elő ez a gyakorlat.

Többféle változata létezik, és nyugodtan használhatsz hozzá bármit, amivel kényelmesebbé teszed, akár párnát a fejed vagy a térdeid alá, a lényeg, hogy kellemesen bele tudj lazulni a gyakorlatba.

A boldog baba póztól úgy alszol majd, akár egy csecsemő! Ez az egyszerű gyakorlat könnyen elsajátítható, így akkor is kipróbálhatod, ha még csak most ismerkedsz a jógával, és szeretnéd megtapasztalni kedvező hatásait.

A jógik szerint ez a gyakorlat segít a teljes test elernyedését, relaxációját, így tökéletes esti, elalvás előtti gyakorlat.

Ha nehézséget okoz, hogy elérd a bokádat, nyugodtan használj szalagot vagy törülközőt, amivel kényelmesebbé teszed a jógapózt, és valóban lazítani, relaxálni tudsz benne.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba