3 napos málnadiéta a kirobbanó formáért

Zabolai Margit
Írta: ,
3 napos málnadiéta a kirobbanó formáért

Nyár van és forróság, strandszezon meg szabadságolások, nem csoda, ha sokan szeretnének gyorsan megszabadulni néhány kilótól, vagy plusz centitől a pocakon meg a csípőn. A három napos kalóriaszegény, vízhajtó málnadiéta remek választás, ha gyorsan szeretnéd formába hozni magadat, ráadásul a piros bogyós gyümölcs még különösen finom is.

Így kövesd a málnadiétát!

A diéta alatt kalória- zsír- és szénhidrátszegény étrendet kövess. Napi legalább két étkezés tartalmazzon friss vagy fagyasztott málnát, és ha napközben megéhezel, akkor is nyugodtan nassolhatsz a kalóriaszegény gyümölcsből.

Az alkohol, a fekete tea és a kávé fogyasztását kerüld el, mert ezek rossz hatással vannak az anyagcserédre. Igyál elég folyadékot, mert a málnának enyhe vízhajtó hatása is van, és a méregtelenítő folyamatok sem tudnak a vízpótlás nélkül végbemenni.

A málnát magában is eheted, de próbáld ki főétkezésekhez is, húsok mellé, salátaként is nagyon izgalmas. A friss málnát tartsd hűtőben, így két-három napig őrzi meg a frissességét, de nyugodtan le is fagyaszthatod, hiszen sem élvezeti értékéből, sem értékes hatóanyagaiból és zsírégető tulajdonságaiból nem veszít a kiengedés után.

Mintaétrend az első napra:

Reggeli: 10 dkg túró egy marék málnával, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy kis poharas natúr joghurt málnával.

Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt brokkolival.

Uzsonna: egy marék dió.

Vacsora: Cézár-saláta.