Az áltudomány a reklámokban
Gyakori, hogy az élelmiszergyártók azzal próbálják meg befolyásolni a vásárlókat, hogy nagyon tudományosnak hangzó szavakat tűzdelnek a reklámjaikba és a termékeik csomagolására. Ezek vagy alapvetően a legtöbb hasonló termékben benne vannak, vagy közük nincs ahhoz, amit a gyártó el akar adni, esetleg nyomokban tartalmaz tényleg valamilyen hasznos hatóanyagot, de sokat nem oszt, nem szoroz, hogy benne van.
Ilyen volt a joghurtokban sokáig a Bifidus Essensis, Bifidus ActiRegularis, vagy esetleg az L. casei immunitas – ezek mind olyan baktériumok, amelyek a bélflórában természetes módon is megtalálhatók, és nagyon jó, ha probiotikumos termékekkel bevisszük őket, csakhogy ugyanúgy benne vannak az összes többi joghurt- és kefirfélében, mint abban, ami reklámozza őket.
Ilyen volt a joghurtokban sokáig a Bifidus Essensis, Bifidus ActiRegularis, vagy esetleg az L. casei immunitas – ezek mind olyan baktériumok, amelyek a bélflórában természetes módon is megtalálhatók, és nagyon jó, ha probiotikumos termékekkel bevisszük őket, csakhogy ugyanúgy benne vannak az összes többi joghurt- és kefirfélében, mint abban, ami reklámozza őket.
Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!