Amikor elmész a családoddal, barátaiddal vacsorázni egy étterembe, te is gyakran kapod magad azon, hogy bár eredetileg meghatároztál egy összeget a fejedben, a végén mégis többet költöttél? Nos, nem arról van szó, hogy nem tudod beosztani az anyagiakat; a legtöbb étteremben ugyanis néhány pszichológiai trükk segítségével rávesznek arra, hogy még jobban költekezz.
3/6 Az ételek elnevezése
Az sem mindegy, hogy milyen néven szerepelnek az ételek a menün, ezért van az, hogy ezek kitalálásával igazán sok időt töltenek el az éttermek tulajdonosai.
A statisztikák szerint ugyanis az egyszerűbb elnevezésű ételeket kevesebb érdeklődés övezi, míg ezzel szemben egy fantázianévvel ellátott fogásra máris többen kíváncsiak lesznek.
Például egy sima „csokitorta” elég unalmasnak és egyszerűnek hangzik, de ezzel szemben egy „tortaszelet belga csokoládéval töltve, trüffelgolyókkal” máris jobban felkelti az emberek érdeklődését.
Ennyit számít az, hogy milyen néven futnak az ételek!
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!