Épül a metró
1895-ben az Andrássy úton épül a Millenniumi földalatti Dózsa György (Aréna) úti állomása. A kontinensen először (Európában csak Nagy-Britannia előzte meg) épült meg a földalatti Budapesten, és mindez része volt azoknak az építkezéseknek, amelyek a fővárost felírták a világvárosok térképére.
A munkások, a munkákat valószínűleg felügyelő, deszkákon álló férfiak, a háttérben az ételt hordó nő mind-mind egy letűnt kort idéznek, és csak még érdekesebb lesz a felvétel, ha mellétesszük ezt az 1980-as éveben készült fotót, ami az Árpád utat ábrázolja a Lebstück Mária utca felől az István (Bajcsy-Zsilinszky) út felé nézve, a metró építésének idején.
Az ún. kék metró első szakaszát 1976-ban adták át a Deák Ferenc tér és a Nagyvárad tér között, ennek déli hosszabbítása 1980-ra épült meg Kőbánya-Kispestig. Egy évvel később a Deák tér és a Lehel tér (akkor: Élmunkás tér) közötti szakaszt helyezték üzembe, amit 1984-ben az Árpád hídig továbbépítettek.
A munkások, a munkákat valószínűleg felügyelő, deszkákon álló férfiak, a háttérben az ételt hordó nő mind-mind egy letűnt kort idéznek, és csak még érdekesebb lesz a felvétel, ha mellétesszük ezt az 1980-as éveben készült fotót, ami az Árpád utat ábrázolja a Lebstück Mária utca felől az István (Bajcsy-Zsilinszky) út felé nézve, a metró építésének idején.
Az ún. kék metró első szakaszát 1976-ban adták át a Deák Ferenc tér és a Nagyvárad tér között, ennek déli hosszabbítása 1980-ra épült meg Kőbánya-Kispestig. Egy évvel később a Deák tér és a Lehel tér (akkor: Élmunkás tér) közötti szakaszt helyezték üzembe, amit 1984-ben az Árpád hídig továbbépítettek.
Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!