Villámgyors fogyás hasból, a főzelék diétával. Íme a mintaétrend

Villámgyors fogyás hasból, a főzelék diétával. Íme a mintaétrend

Címlap / Életmód / Táplálkozás / Villámgyors fogyás hasból, a főzelék diétával. Íme a mintaétrend / 2. oldal

Hogyan készítsd el a főzeléket?

Talán mondanunk sem kell, hogy a fehér liszt most nem lesz alkalmas a főzelék besűrítésére, hiszen ez szintén lerakódik a tápcsatornákban, lassítja az emésztést, és a legkevésbé sem nevezhető diétás alapanyagnak.

A szokott habarás helyett sűrítsd a főzeléket úgy, hogy botmixerrel összepürésíted a hozzávalókat, vagy hogy natúr joghurtot keversz a megfőtt zöldséghez. A tej és a zabpehely szintén alkalmasak a főzelékek besűrítéséhez, de ebben az esetben tehéntej helyett mandula- vagy rizstejet használj, mert ezek könnyebben emészthetőek.

Trükkök

Régi, de jól bevált trükk, hogy a főzelék készítése közben egy-két közepes szem burgonyát is kell dobni a fazékba, mert az ebben lévő keményítő szintén képes összerántani egy kicsit a főzeléket.

A legjobb, ha a zöldségeket nem főzöd teljesen pépesre, hanem félkeményre, roppanósra hagyod őket.

Így nem csak az élvezeti értékük lesz nagyobb, de több vitamin és ásványi anyag is megmarad bennük.

Mintaétrend a következő oldalon!

Oldalak: 1 2 3

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást