Egy ügyvédi iroda életében sosincs két egyforma nap, unalmas pedig pláne, hisz folyton cseng a telefon, a postafiók telik a beérkező e-mailekkel, sorra érkeznek az ügyfelek személyes konzultációra, és ott vannak még az online tartott találkozók is… (x)
VIDEO Év végi fejlődés horoszkóp: ez az, amit még idén kell megfejlődnöd
Mellette pedig természetesen a tengernyi papírmunka, a számlázás, az adminisztráció, és természetesen mindezt határidőre, hiszen a jog nem ismer olyan mentesítő körülményt, hogy “késés”.
Ezt a tengernyi folyamatot mind kézben tartani nem egyszerű, pláne, ha nem állnak rendelkezésre olyan megoldások, mint a MiniCRM projektmenedzsmentre is alkalmas felhőalapú szoftvere. És hogy miben is könnyíti meg egy ügyvédi iroda mindennapjait egy ilyen szoftver? Meséljék el maguk a dolgozók!
Profi ügyfélkezelés
„Rengeteg futó ügyem van jelenleg is, válóper, gyermekelhelyezési per, hisz én vagyok az az irodában, aki a családjogi ügyekkel foglalkozik. Mindezt fejben tartani képtelenség lenne, de szerencsére nem is kell.
Az irodámban a laptopomon mindig egy külön böngészőablakban fut a MiniCRM, így ha megcsörren a telefonom, miközben a hívó bemutatkozik, már pötyögöm is be a nevét, és azonnal megjelenik előttem az adatlapja. Minden előzményt egy helyen látok, és azonnal meg tudom mondani az ügyfélnek, hogyan áll az ügye, és válaszolni tudok a kérdéseire.
A cikk folytatódik, lapozz!