Lepedőgyűrő pózok, amiktől még a tested is formásabb lesz

Kovács Andrea
Írta: , Frissítve:
Lepedőgyűrő pózok, amiktől még a tested is formásabb lesz

Nem kérdés, hogy amennyiben választanod kellene a hagyományos edzés és az ágytorna között, a sportmelltartóid valószínűleg alig kopnának. Mit szólsz, ha eláruljuk: bizonyos átmozgató hatású pozitúrák segítségével akár a kettőt egyszerre is csinálhatod?

Híd póz

Ehhez szó szerint le kell menned hídba, és a karjaiddal, illetve a lábaiddal tartani az egész testsúlyod, miközben a párod combjaid között térdelve ügyködik. Azonban ez felkészültség nélkül alighanem lehetetlen.

Szigorúan haladóknak ajánlott, mivel szinte a létező összes izmot terheli. Így megtartani magad alapból sem könnyű, hát még akció közben!

Lovagló póz

A hagyományos változatnál a lábaid az ágyra vagy a földre szorítva támasztanak, ami kitűnő mozgás a far- és medencetáji izmoknak. Ha a vádliddal szorosan fogod a kedvesed, szuper láberősítés lehet.

Amennyiben nyitott vagy az újdonságokra, ülés helyett guggolj fölé!

Így a felsőtested sem marad ki a jóból!

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba