7 lepedőgyűrő póz, ami garantálja az élvezetet és a formás testet

Kovács Andrea
Írta: , Frissítve:
7 lepedőgyűrő póz, ami garantálja az élvezetet és a formás testet

Nem kérdés, hogy amennyiben választanod kellene a hagyományos edzés és az ágytorna között, a sportmelltartóid valószínűleg alig kopnának. Mit szólsz, ha eláruljuk: bizonyos átmozgató hatású pozitúrák segítségével akár a kettőt egyszerre is csinálhatod?

Vagyaim.hu
Misszionárius póz

Valamennyi lehetőség közül ez lehet a legkényelmesebb számodra, hiszen lényegében csak a hátadon fekve kell élvezned az eseményeket. Ám ha elég lelkes vagy, könnyen párosulhat kalóriaégetés a testi örömök mellé.

Ha a párod minden egyes mozdulatát viszonzod, a karod, a hasad, a hátad, a combod és a popsid egyszerre dolgozik.

Olló póz

Míg te az oldaladon vagy félig a hátadon fekszel, és felemeled az egyik lábad, a párod egyik combját a csípőd alá teszi, másikat pedig a tieid közé. Ez óvatosabb, lassúbb behatolást tesz lehetővé, így kismamák számára kifejezetten ajánlott.

Akkor is jól jön, ha éppen fáradt vagy.

De ne hidd, hogy nem tudod közben átmozgatni magad! A medencéd és a combod megfeszítésével intenzívebbé teheted az élményt!

Vagyaim.hu

Fókuszban

A légúti hurut lehetséges színei - Melyik, mit jelent?

5 dolog, amit tenned kell, amikor hurutosan köhögsz

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató