Szülés után is formában – 5 tipp, amit könnyű betartani

Írta: ,

Világra hoztad életed egyik legnagyobb ajándékát. Az elmúlt kilenc hónapban rengeteg változáson ment keresztül a szervezeted, és ennek még koránt sincs vége. A szülés után is tombolnak a hormonok, magasan vezet az alváshiány és a kis csöppség érkezésével együtt megnövekszik az otthon eltöltött órák száma is. De csak azért, mert többet vagy otthon és kevesebbet alszol, nem kell leharcoltnak is lenned.

Ne lófrálj 0-24 pizsamában, kócos hajjal – ez sem neked, sem a környezetednek nem tesz jót. Ahhoz, hogy boldogan emlékezz majd vissza ezekre a soha vissza nem térő hónapokra, önmagaddal is békében kell lenned. Félreértés ne essék, nem azokról az Instagram-mamikról van szó, akik erőn felül építik a testüket, ahogy kiléptek a kórházból. Ahhoz, hogy fitt legyél, nem kell naphosszat konditeremben izzadnod, csak egy kis odafigyelésre van szükség. Ehhez adunk most pár ötletet.

Edd magad egészségesre!

1/5 Edd magad egészségesre!

Elcsépelt tanácsnak tűnhet, de nem lehet elégszer hangsúlyozni, mennyire fontos az egészséges táplálkozás.

Az egész napodat meghatározhatja az, hogy mit vittél be a szervezetedbe, és a babádnak sem mindegy, hogy mit fogyasztasz. Ne csodálkozz, hogy rosszul érzed magad a bőrödben, ha egész nap csak csokin élsz.

Fogyassz sok-sok zöldséget, gyümölcsöt, rostban gazdag ételt, és igyál rengeteg vizet.

Ha ezeket betartod, már jó úton haladsz.

Lopott idő Kép forrása: instagram.com

2/5 Lopott idő

Egy nagy séta a friss levegőn mindkettőtöknek jót tesz.

Közben néhány kitörést elvégezni pedig igazán nem nagy erőfeszítés...

:)

Sőt! Ma már rengeteg olyan videó kering a neten, ahogy babák és mamák együtt tornáznak.

Hidd el, a kicsinek is jó szórakozás és neked sem kell extra súly után kutatnod.