Szülés után is formában – 5 tipp, amit könnyű betartani

Írta: ,

Világra hoztad életed egyik legnagyobb ajándékát. Az elmúlt kilenc hónapban rengeteg változáson ment keresztül a szervezeted, és ennek még koránt sincs vége. A szülés után is tombolnak a hormonok, magasan vezet az alváshiány és a kis csöppség érkezésével együtt megnövekszik az otthon eltöltött órák száma is. De csak azért, mert többet vagy otthon és kevesebbet alszol, nem kell leharcoltnak is lenned.

Ne lófrálj 0-24 pizsamában, kócos hajjal – ez sem neked, sem a környezetednek nem tesz jót. Ahhoz, hogy boldogan emlékezz majd vissza ezekre a soha vissza nem térő hónapokra, önmagaddal is békében kell lenned. Félreértés ne essék, nem azokról az Instagram-mamikról van szó, akik erőn felül építik a testüket, ahogy kiléptek a kórházból. Ahhoz, hogy fitt legyél, nem kell naphosszat konditeremben izzadnod, csak egy kis odafigyelésre van szükség. Ehhez adunk most pár ötletet.

Edd magad egészségesre!

Elcsépelt tanácsnak tűnhet, de nem lehet elégszer hangsúlyozni, mennyire fontos az egészséges táplálkozás.

Az egész napodat meghatározhatja az, hogy mit vittél be a szervezetedbe, és a babádnak sem mindegy, hogy mit fogyasztasz. Ne csodálkozz, hogy rosszul érzed magad a bőrödben, ha egész nap csak csokin élsz.

Fogyassz sok-sok zöldséget, gyümölcsöt, rostban gazdag ételt, és igyál rengeteg vizet.

Ha ezeket betartod, már jó úton haladsz.

Lopott idő Kép forrása: instagram.com

Egy nagy séta a friss levegőn mindkettőtöknek jót tesz.

Közben néhány kitörést elvégezni pedig igazán nem nagy erőfeszítés...

:)

Sőt! Ma már rengeteg olyan videó kering a neten, ahogy babák és mamák együtt tornáznak.

Hidd el, a kicsinek is jó szórakozás és neked sem kell extra súly után kutatnod.