Így eszik több zöldséget és gyümölcsöt a gyermeked

Sándor Alexandra
Írta: ,
Így eszik több zöldséget és gyümölcsöt a gyermeked
Unod már az állandó konyhai vitát, mert a csemetéd élből visszautasítja a legegészségesebb falatokat, és legszívesebben mindig csoki meg chips után nyúlna? A következő tippek még totális reménytelenség esetén is segítenek benne, hogy a válogatós apróság megkívánja a vitamindús falatokat!
Tartsd őket elérhető közelségben!

Helyezz el egy-egy gusztusos gyümölcsöt, zöldséget vagy akár egy egész kompozíciót olyan magasságban és helyen, hogy a gyerek mindig lássa, s el is érje!
A kicsiknél „meglátni és megszeretni” alapon működik az élet, tehát ha folyton szem előtt van nekik egy alma, banán vagy répa, előtt vagy utóbb felkelti annyira az érdeklődésüket, hogy maguktól meg akarják kóstolni. Pláne akkor, ha éhesek is egy kicsit.

Tedd őket tejtermékhez!

Két legyet üthetsz egy csapásra, ha a zöldségeket és a gyümölcsöket valamilyen tejtermékkel együtt tálalod. A joghurt bármilyen mézédes gyümölcs mennyei kísérője lehet – ráadásul a finom íz mellett rengeteg kalciummal is szolgál a kis fejlődő szervezetnek.


A zöldségdarabkákat pedig élvezet valamilyen joghurtos, kefires vagy tejfölös szószba mártogatva ropogtatni, természetesen nyersen.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba