Ezt vigye magával tízóraira a gyerek az iskolába

Írta: ,

Jó dolog a tanulás, de sok energiát elvesz a gyerekektől. Ezért fontos, hogy két-három óránként egyenek valamit, amíg iskolában vannak. A táplálékból erőhöz jutnak, a vércukorszintjük egyensúlyban marad, így hosszabb ideig tudnak az órákon figyelni, és jobban működik a memóriájuk. 

Valamit egyen reggel is!

A gyerekeknek nem volna szabad reggeli nélkül iskolába indulni, és a tízórainak is bele kellene férnie a délelőttjükbe.

Reggel otthon legalább egy pohár gyümölcslevet, egy bögre kakaót vagy teát inniuk kellene, még ha szilárd táplálékot nem is fogyasztanak a nagy sietség miatt.

Miért fontos, hogy egészségesen és bőségesen egyenek?

Mit adjunk nekik reggel, és mit csomagoljunk be nekik?

Miért egyen reggel és délelőtt?

Amellett, hogy az ennivalótól kitartóbbak lesznek, vitaminokat és ásványi anyagokat is juttatnak a szervezetükbe.

Ezért érdemes egészséges tízórait adni nekik, ami lehet például joghurt, gyümölcs, rozskenyérből készült szendvics.

Így elkerülhető, hogy édességeket majszoljanak, ami elveszi az étvágyukat a következő főétkezéstől, illetve hogy délben farkaséhesen vessék rá magukat az ebédre, és túlterhelt gyomorral, kimerülten kelljen délután tanulniuk.