Elégedetlen vagy a frizuráddal? 3 jel, hogy nem jó a fodrászod

Szőke Angéla
Írta: ,

Egy átlagos nő élete során körülbelül egy kisebb lakás árát költi a hajára, időben pedig évente hat egész napot töltünk a frizuránkkal foglalkozva. Megdöbbentő tehát, mennyi pénzt és energiát pazarlunk a hajunkra, amivel ráadásul sokszor nem is vagyunk elégedettek.

Mindenkinek van legalább egy fodrász horror-sztorija. Van, akit dús hajkoronával áldott meg az élet és van, akinek csak kis piheszerű hajacska nő a fején, de mindannyian jártunk már úgy, hogy a fodrász elrontotta frizuránkat, mi pedig erőltetetten mosolyogva mégis azt mondtuk, hogy tetszik. Amikor viszont egyszer a hátközépig érő hajamból csinált egy fodrász vállig érőt, annak ellenére, hogy csak a végéből akartam egy kicsit vágatni, akkor határozottan kifejeztem neki a nemtetszésem. A válasza az volt, hogy „ezt dobta a gép”. Mindez ráadásul az egyik legnagyobb presztízsű fővárosi szalonban történt, ahova - mondanom sem kell - azóta sem tettem be a lábam.

Két éve pedig egy barátnőm bejáratott és ajánlott fodrászához mentem hajat festetni, aminek az lett az eredménye, hogy a hosszú hajamból bubi frizura lett, mert elégette a végét. Az ilyen történetek után nehéz újra bizalommal beülni egy új hajszobrász székébe és sajnos megint bajban vagyok, mert a mostani imádott fodrászom a nyáron Kanadába költözik a vőlegényével.

Viszont ma már tudom, mik azok a figyelmeztető jelek, amik arra utalnak, hogy amatőr vagy nemtörődöm szakemberrel van dolgom.

Ha sorstársam vagy, és éppen új fodrászt keresel, az alábbi három dologra figyelj, nehogy kóklerbe fuss.

1. Negatív vevővélemények

Ma már minden valamirevaló szalonnak és mesternek van weboldala, Facebook-oldala, sőt ma már alap, hogy Instagramra is töltenek fel a munkájukról előtte-utána képeket. Ezek lehetnek egészen igényesek, de mielőtt a hajkoronánkat bíznánk valakire, mindenképpen érdemes megnézni a vevővéleményeket.

Még ha a saját oldalukon, vagy a Facebookon ki is tudják törölni a nem túl hízelgő észrevételeket, a Google-on nem, úgyhogy én mindig ott szoktam nézni a kommenteket. Volt, hogy egy fotó és honlap alapján egészen szimpatikus fodrászhoz végül azért nem mentem el, mert szinte az összes vevővéleménye szerint a szakember stílusa hagyott némi kívánnivalót maga után és a munkájával sem voltak maximálisan elégedettek.