8 mindennapi étel egészségesebb változata

Nagy Niki
Írta: ,
8 mindennapi étel egészségesebb változata

Kép forrása: unsplash

Rengeteg egészségtelen ételt csak azért fogyasztunk, mert egyszerűbb készen hozzájuk jutni, vagy esetleg annyira szeretjük őket, hogy nem akarunk lemondani róluk. Kevesen értik meg, hogy az egészséges életmód nem arról szól, hogy mindent el kell hagyni, ami jó és finom, hanem arról, hogy meg kell tanulni az egészségtelen élelmiszereket egészségessel helyettesíteni – erre hoztunk nyolc hasznos példát.

A kávékhoz fogyasztott krémesítőket általában azért szokták szeretni, mert nem csak – nevükből adódóan – krémesebbé varázsolják a kávét, hanem édesítik is, méghozzá sima cukorral.

A speciális ízt a hagyományos, ízében egyáltalán nem hasonlító tej helyett váltsd ki zsíros kókusztejjel, és adj hozzá egy kanál mézet, és egy kiskanál vaníliakivonatot.

Akár ki is keverheted magadnak pár nappal előre, hogy utána aztán könnyebb legyen csak elővenni a hűtőből, és a kávédba rakni. Még praktikusabb, ha jégkockatartóban lefagyasztod őket, és előveszed, ha szükséged van rájuk.

Hiába iszol light üdítőt, sajnos az sem egészséges, bár a kalóriatartalma ténylegesen alacsonyabb, mint a hagyományosnak.

Ha nem bírsz lemondani a szénsavról, akkor igyál gyümölccsel ízesített buborékos ásványvizet, vagy készíts nagyon erős zöld- vagy gyümölcsteát, és hígítsd fel egy kicsit a szénsavas ásványvízzel.

Nem olyan, mint a kóla, de nagyon finom, és hosszú távon sokkal egészségesebb is.

Fókuszban

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő