6+1 fitt tipp, hogy karácsony után is be tudd gombolni a farmeredet

Írta: ,

Te is mindig megfogadod karácsony előtt, hogy nem engedsz a kísértésnek és igenis ellen fogsz állni a finomabbnál finomabb ételek kínálatának? Aztán december 24-én ezt az egészet átértékeled és szépen lassan elfogyasztod a családoddal azt a tetemes süti mennyiséget, amit a nagymamád és anyukád oly sok szeretettel készített. Idén sem kell megálljt parancsolnod magadnak, de most gazdagabb leszel néhány tippel, amitől szilveszterre nem kell lemondanod a testhez simuló ruháról.

Elcsépelt, de igenis számít a mennyiség Kép forrása: tumblr.com, schoengeistig

Lehet, hogy már kismilliószor hallottad, de nem hiába.

Ha eltalálod azt a mennyiséget, amitől már nem érzel éhséget, viszont nem is támad be a „kajakóma”, akkor tudhatod, hogy eltaláltad az ideális arányt.

Nem is hinnéd, de a testednek egész kis mennyiség is elegendő ahhoz, hogy működjön.

Legjobb, ha idén a nagytányért leváltod kicsire és tényleg odafigyelsz az elfogyasztott finomságok mennyiségére.

Nyilván a diétás ételekből sem ehetsz mértéktelenül, de az már egy nagy előrelépés, ha például a kedvenc sütidet nem fehérliszttel és cukorral készíted.

Válassz valamilyen természetes édesítőt és gesztenyelisztet, melynek amúgy is édeskés az íze, de, ha egyáltalán nem akarsz lisztet használni, akkor készíts egy finom joghurttortát édesítővel és gyümölcsökkel.

Jobban is fog esni egy nehezebb főétel után.