Home staging szakértői tippekkel – Hasznos lakáseladási praktikák, II. rész

Írta: ,

Szeretnél a lehető legjobb áron megválni szeretett otthonodtól, de nem tudod, hogyan láttathatnád a lakásodban rejlő lehetőségeket másokkal is? A home staging az ingatlanok eladás előtti értéknövelő felkészítését jelenti. Ez a módszer külföldön már teljességgel igazolta magát és itthon is egyre több a pozitív megerősítés az ily módon átalakított ingatlanokkal kapcsolatban. Lakberendezőként a tanácsom mindig az, hogy a vevőre nem csak áhítoznunk kell, hanem tenni azért, hogy mielőbb becsöngessen hozzánk, amihez most néhány tanácsot itt is megosztok.

Fogadjuk el azt, hogy ami nekünk tetszik, nem feltétlen vonzó másnak is! Véssük jól a fejünkbe ezért, hogy amíg a lakberendezésben kibontakozhatunk, és sajátunkká varázsolhatjuk a teret nekünk tetsző színekkel, bútorokkal és emléktárgyakkal, addig a home staging révén, eladás előtt, épp ezek lecserélésére kényszerülhetünk, személytelenítve ezzel otthonunkat. A semleges és friss közeg kialakítása a cél, ezért akár még egy tisztasági festést, apró szereléseket is prognosztizálhatunk magunknak a Vevő megtalálása érdekében!

Egy alapos kipakolás és dolgaink bedobozolása ugyan némi nehézséget és vívódást okozhat lelkileg, de valljuk be, hogy ez csak a probléma tologatását és elodázását jelenti. A folyamat végére ugyanis nem csak szellősebb tereket kapunk ismét, hanem némileg sikerül az otthonunktól is eltávolodni, ami az eladást szintén segíteni fogja.

A dobozolás után még az alapos és mindenre kiterjedő takarítást kell megoldanunk, hogy aztán új, látványos és friss kiegészítőkkel dobjuk fel az egyébként visszafogott közeget!

Amint elkészültünk új terünkkel, le is kell fotózni a lakást a hirdetéshez. Nem árt, ha ezt inkább szakemberre bízzuk, aki a terek összekapcsolódását, a friss hatást, lakásunk legszebb arcát maximálisan tudja megjeleníteni. Ne feledd, hogy a bemutatott képek vonzzák be az érdeklődőket és a Vevőt, luxus lenne ennyi befektetés után épp ezt kihagyni!

Galéria / Home staging a gyakorlatban
Home staging a gyakorlatban Megnézem
a galériát!

A vonzó fotók mellé alapos és mindenre kiterjedő leírás is dukál, amit a hirdetés szövegében kell részletesen megtenni, amivel erősíthetjük a Vevő lakásunkba vetett bizalmát.

Mire a Vevő megérkezik, addigra elkövettünk mindent, hogy az érdeklődő csak a lakásra fókuszáljon és ne vonja el figyelmét akár egy személyes fotó a nyaralásról, vagy ne keltsen elbizonytalanodást egy penésznek tűnő pókháló a sarokban.

(Ha lakásunk eladása még ezek után is döcögősen halad, akkor érdemes még saját lelkünkbe is egy kicsit elmélyednünk, mert lehet, hogy épp mi vagyunk a gátja a sikeres eladásnak!)

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a VIZSUart Facebook közösségéhez is ITT, ahol ne felejtsd el a Tetszik gomb legördülő menüjéből az Értesítéseket kérek fület kipipálni, hogy a legfrissebb tartalmak is eljuthassanak Hozzád.