9 módszer, hogy örökre leszokj a dohányzásról

Tomanóczy Andrea
Írta: ,
9 módszer, hogy örökre leszokj a dohányzásról

Mindegy, hogy saját magad miatt, vagy anyagi megfontolásból döntöd el, hogy leszoksz a cigarettáról, a folyamat bizony pokolian nehéz. Éppen ezért összegyűjtöttük azokat a módszereket, amelyekkel hamarabb és könnyebben meg tudsz válni ettől a rossz szokásodtól.

Bizonyos helyzetek kerülése

Szakemberek tanácsolják, hogy kerüljük azokat a helyzeteket, amikor eddig rágyújtottunk (pl. kávé után).

Ezért ha meg tudod tenni, egy darabig ne kávét igyál, kérd meg a barátaid, hogy előtted ne dohányozzanak, és ha ideges vagy, vezesd le máshogy a feszültséget, például rágóval, vagy sportolással.

Rágó

Sokan, miután letették a cigarettát, állandóan rágóznak.

Itt most nem a nikotin tartalmúra gondolunk, hanem a sima, mentolos ízűre.

Állítólag a lényeg az, hogy a rágással és az erős mentollal csökken a vágy, hogy rágyújtsál egy szálra.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!