Nagy sikerrel indult hódító útjára az új Életmódi magazin (x)

Írta: ,

Életmódi magazin, amelyben a szépség, az egészség, a divat és házi kedvenceink is teret kaptak. Az első olyan printmagazin az országban amelynek három televíziós műsor az alapja.

Az Életmódi magazin egy olyan valóban hiánypótló színes és olvasmányos, magazin, ami havi gyakorisággal 10.000 példányszámban, az újságárusoknál és a postahivataloktól jut el olvasóihoz. A magazin tartalma kontrollált, megalapozott, a praxisban visszaigazolt tudásbázisra épülő cikkeket tartalmaz, kiegészítve trendi életmódi tanácsokkal, receptekkel, divattal, utazással, prevenciós megoldásokkal és mindezt az egészség jegyében. Szeretnék tudatosítani az olvasóikban saját személyes felelősségüket egészségük megőrzésében, visszaszerzésében.

Az első szám tartalmából:

Heitner Orsolya az RTL Klub Babakalauz műsorának háziasszonya lett.

Mivel egy 1,5 és egy 2,5 éves kisfiú édesanyja vagyok, így a babás témák nagyon közel állnak hozzám. Jó dolog, hogy a műsorban szereplő szakértőknek akár a kamerák előtt vagy a forgatás után feltehetem azokat a kérdéseket amelyekben, mint anyuka, én magam is érintett vagyok. De minden adásban ellátogatunk egy híres édesanyához vagy édesapához, hogy a saját környezetében beszélgessünk a gyereknevelés nehézségeiről és szépségeiről. Ezeket a felvételeket is nagyon élvezem.

Somogyi Zoltán új szerepben tért vissza a képernyőre

Az RTL Klub Stíluskalauzának a házigazdája Pusztai Olivérrel. Zoli számára ahogy a mondás is tartja: a stílus, maga az ember. Nem tagadja, ő az a típusú férfi, aki képes elveszni a részletekben. A stílus meghatározza és formálja mindennapjainkat, de miért is ne tenné? Tudatosan készült a médiába. Már 13 évesen iskolarádiót szervezett, és számtalan hírességgel, színművésszel, és akkori televíziós személyiséggel – Kudlik Júliával, Antal Imrével, Geszti  Péterrel, Esztergályos Cecíliával – készített interjút. StílusKalauz műsorunkat érdekli a lakberendezés, a környezetvédelem, a lakáspiac, az autók, a telefonok, a technikai hightech újdonságok, no meg az örök fiatalság, a szépség receptje és a divat... a divat... a divat. Szakértői csapatunk készen áll, hogy hétről-hétre feltálalja önöknek kedves nézőink a trükköket, a titkokat, a TRENDEKET!

Leonardo DiCaprio és a globális felmelegedés

Külföldi sztárok között is találhatunk olyan példaértékű személyeket, akik minden lehetőséget megragadnak, hogy felhívják a figyelmet bolygónk védelmének fontosságára. Így bizonyítva, hogy a munkájukkal járó állandó figyelemnek nem csupán árnyoldala van. Ha elhangzik Leonardo DiCaprio neve, valljuk be, nem sok olyan ember van, aki ne tudná, kiről van szó. Az amerikai sármőr idén januárban környezetvédő hozzáállásáért a Világ Közgazdasági Fórumának díját nyerte el és a Hieronymus Bosch művészeti albumát ajándékozta Ferenc pápának. Az Oscar-díjas színész a könyvet a Gyönyörök Kertje című oltárképnél nyitotta ki, melyet meg is mutatott az egyházi vezetőnek. „Gyermekként nem igazán értettem, mit ábrázol a kép, csak egy fura bolygót láttam. Az utópia elért bennünket, a túlnépesedés, a kegyetlenség és az oltárkép harmadik panelén az elsötétült égbolt, mind azt jelenti számomra, hogy világunk ebbe az irányba halad.”

Lapozható magazin letöltéséhez kattints ide.

A Daylight Média huszonnégy éves múltra tekint vissza, életcéluk az egészségügyi felvilágosítás. Az Életmódi magazin lehetőséget ad rá, hogy átfogóan, az olvasók számára mégis érthetően fogalmazva jutassák célba üzeneteiket.
 
DAYLIGHT MÉDIA, 1038 Budapest, Tündérliget utca 3/III. D. épület
www.daylight.hu