Átverések a reklámokban – 5 indok, hogy ne higgy el mindent belőlük

Szabó Erzsébet
Írta: ,
Átverések a reklámokban – 5 indok, hogy ne higgy el mindent belőlük

A reklámok arra hivatottak, hogy eladják azt, ami állításuk szerint a legjobb a piacon. Sokszor azonban egyértelműen túllőnek a célon, kezdve a sort a takarítószerekkel, az illatosítókkal és persze a látványos fogyásokkal. De mi a helyzet a szépségápolással? Bizony itt is bőségesen akadnak hazugságok.

Ránctalanul negyvenévesen

Rengeteg reklám épül az örök fiatalságra, avagy a ránctalanságra. Sorra vigyorognak ránk vissza a negyven-, ötven-és hatvanéves érett nők, természetesen legfeljebb egy-két szarkalábbal.

Arról már egy reklámban sem esik szó, hogy ilyen eredményt lehetetlen elérni egy krém alkalmazásával, minimum jó genetika, figyelmes életmód és néhány plasztikai műtét szükséges a végeredményhez. Na meg a jó világítás, a megfelelő kameraállás és persze az utómunkálatok.

Hibátlan arcbőr az alapozótól

Ha már sminkelésnél tartunk, nem mehetünk el szó nélkül az alapozók mellett sem, amik kivétel nélkül tökéletes arcbőrt, ráncmentes, matt felszínt biztosítanak – legalábbis a reklámokban.

A valóságban azonban gyakran azt tapasztaljuk, hogy a busás árhoz ritkán társul a minőség, fixálás nélkül az alapozó lefolyik, csak több rétegben fed, arról pedig szó sincs, hogy alkalmazkodna az arcbőrünk állapotához, színéhez.

Egy jó minőségű alapozó sem fog soha úgy mutatni, mintha semmi sem lenne a bőrödön. Az, amit a reklámban látsz, csak és kizárólag egy nagyszerű csapat munkája.

Fókuszban

A legfinomabb snackek, amiket rohanós napokon a táskámba szoktam dobni

Az 5 legfinomabb tejes kávé recept, amiért minden nő odavan

Megéri hibrid autóval járni (?)