Átverések a reklámokban – 5 indok, hogy ne higgy el mindent a reklámoknak

Szabó Erzsébet
Írta: ,
Átverések a reklámokban – 5 indok, hogy ne higgy el mindent a reklámoknak

A reklámok arra hivatottak, hogy eladják azt, ami állításuk szerint a legjobb a piacon. Sokszor azonban egyértelműen túllőnek a célon, kezdve a sort a takarítószerekkel, az illatosítókkal és persze a látványos fogyásokkal. De mi a helyzet a szépségápolással? Bizony itt is bőségesen akadnak hazugságok.

Szemöldökig érő szempillák

Kétségtelen, hogy pillantásunkat alapjaiban határozzák meg a hosszú és ívelt szempillák. Az is igaz, hogy ebben nagy segítségünkre vannak a szempillaspirálok, ám a reklámok gyakorlatilag kivétel nélkül túloznak.

Nem csak a programok által dúsított pillákról van szó, hanem arról is, hogy ezek a tekintetek műszálakkal vannak felturbózva.

Nem egy cég bukott le, majd fizette ki a büntetést a megtévesztés végett, de valahogy ezeknek a pereknek mindig sokkal kisebb hírük van, mint maguknak a reklámoknak.

Tökéletesen feszes test, narancsbőr nélkül

A sminkről és a szépségápolás javáról már szót ejtettünk, de mi a helyzet a testünkkel? Bizony erre is kínálnak megoldást a reklámok: extra feszes bőr, természetesen striák, és narancsbőr nélkül.

Az bizonyára nem sok mindenkinek tűnt fel, hogy ezeket a termékeket kivétel nélkül olyan nők reklámozzák, akik az említett a bőrproblémákat még hírből sem ismerik.

Nem találtak fel olyan terméket, ami a narancsbőrt eltüntetné a megfelelő életmód és a mozgás nélkül. Van, ami segít, ezt kár is lenne tagadni, de véglegesen semmilyen kence nem hozhat (legalábbis egyelőre) megoldást a problémádra.

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!