Suzuki Vitara: digitális tartalom egy tizenéves szemszögéből

Írta: ,

A mai tizenéves generáció már nem matchboxokkal játszik a zárt szobában, hanem igazi autókkal a természetben. Az autós képeket nem autós újságokban nézegeti, hanem saját maga készíti. Megváltozott a világ, és a fiatalok érdeklődési köre – és ezzel együtt változik majd a felnövekvő generáció vásárlási szokása is. (x)

Tetszik vagy sem, a mai fiatalok már a Youtube-on élnek. Így történhetett meg, hogy 14 éves fiam azt mondta: kisvideót szeretne készíteni a Suzuki Vitaráról. Hát legyen, nézzük meg, mi lesz ebből.

Mindig is érdekelt, hogy egy gyerek a hátsó ülésről hogyan látja a világot. Mi érdekes neki, mik a hangsúlyok, és például mi hozza lázba egy autó kapcsán? Mert Beni fiamat lázba hozta a Vitara.

Telefon elő, statív a csomagtartóba – a hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe!

Kirándulás a Suzuki Vitarával egy 14 éves szemén keresztül.

Ha tetszik, nyomj egy lájkot. Ha nem vagy benne biztos, hogy jár a lájk, akkor nézd meg újból a videót, hátha megérted a gyerek látásmódját, vagy találsz benne olyan apróságot, amire azt mondod: dejó. Ha még mindig gondolkodsz, akkor nyomj egy olyan lájkot, amivel értékeled-támogatod, hogy egy tizenévest a Vitara iránti rajongása arra sarkallta, hogy elkészítse élete első autós kisfilmjét – telefonnal!