Ne kerüld és ne is keresd a konfliktust! Ilyen a jó munkahelyi kommunikáció

Ne kerüld és ne is keresd a konfliktust! Ilyen a jó munkahelyi kommunikáció

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / Ne kerüld és ne is keresd a konfliktust! Ilyen a jó munkahelyi kommunikáció

Néha akármennyire is türelmesek, kitartóak, szorgalmasak és konstruktívak vagyunk, önhibánkon kívül is konfliktusba keveredhetünk a munkahelyünkön – főleg, ha több kollégánkkal is ütköznek az érdekeink, régóta tartó, mélyről előtörő feszültségek miatt eldurvul egy vita, vagy csakúgy kialakul egy nézeteltérés az új projekt, a számlák, vagy egy apró hiba miatt. Akármi is történik, vannak bizonyos határok, amiket nem érdemes feszegetni, még akkor sem, ha úgy érezzük, óriási csorbát szenvedett az ön-és igazságérzetünk… Felsorolunk 5 kommunikációs stílust, amit mindenképp kerülj el a könnyebb és eredményesebb munkahelyi létezés érdekében!

A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!
«Előző
1/5
Következő»

VIDEO Közvetlen járat Budapestről: ezekkel a látnivalókkal csábít Tirana

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!