A garázsvásár, vagy yard sale az amerikai filmekből ismerős lehet, és elég kecsegtető módja annak, hogy megszabadulj a fölöslegessé vált, csak a helyet foglaló dolgaidtól, szerezz egy kis pénzt, és még jól is érezd magad saját garázsvásárod házigazdájaként – de hogyan is fogj hozzá a szervezéshez? A dolog nem is olyan bonyolult, mint hinnéd, a legfontosabb tippekről kifaggattuk Kaczur-Somfay Dorottyát, a Cityfox alapítóját, a Garázsvásár a gyermekekért szervezőjét.
2/3 Okos válogatás, nagy hírverés
Ha már túl vagy a helyszín kiválasztásán, és épp az eladásra kínált termékeket válogatod, érdemes figyelned rá, hogy a számodra fölösleges lomok, kacatok másnak kifejezetten értékesek lehetnek.
„A Cityfoxnál figyelünk rá, hogy a valóban értékes dolgokat (ami adott esetben egy gyűjtő számára igazi kincs lehet) akár becsüsök bevonásával is külön átnézzük és beárazzuk. Nem egyszer segítettem pakolás közben az ügyfeleimnek, hogy ne dobjanak ki bizonyos tárgyakat. Alig akarták elhinni, amikor pénzt adott értük valaki! Pedig épp ez a garázsvásár lényege: bármit el lehet adni.” – mutat rá Kaczur-Somfay Dorottya.
A garázsvásárod sikerességét a jól átgondolt válogatás mellett egy kis reklámmal tudod bebiztosítani: „Ha befotózod az eladásra kínált dolgaidat és közösségi oldalakon is meghirdeted az eseményt, az segítheti, hogy többen eljöjjenek. Egy garázsvásár sikere ugyanis főleg azon múlik, hogy hányan vesznek részt rajta. De emellett az áru minősége is nagyon fontos, éppen ezért a Cityfoxnál például semmi olyat nem válogatunk ki eladásra, ami komolyabb hibával rendelkezik.”
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!