Kezdő designer vagy? Ezek a legfontosabb lépések a showroomod megnyitása előtt

Írta: ,

Manapság egy showroom megnyitása igencsak költséges, és a fenntartása mindenképpen egy már meglévő vásárlói kört igényel. Éppen ezért számos olyan lépés előzi meg, ami ismertté teszi a terméket, és pozitív érzést alakít ki a márkáról – mutatjuk, melyek ezek!

Formatervezők és designerek követése Kép forrása: amerrymishapblog.com

A nulladik lépés a „versenytársak” elemzése. Kövesd a hazai és külföldi formatervezőket és designereket, főleg azokat, akik speciálisan azzal foglalkoznak, amivel te.

Ne koppintsd őket, de figyeld meg, hogy mit csinálnak jól, mivel tudsz azonosulni, és mivel kevésbé. Kérd meg az ismerőseidet, hogy ők is véleményezzék, mert te más szemmel nézed a dolgot.

Ami jó, azt igenis kell másolni, gondolunk itt a működő kommunikációs modellekre és az értékesítési technikákra.

A terméked úgyis egyedi, ahogy te is, de ha van már előtted egy kitaposott út, akkor azt érdemes követni.

Online jelenlét Kép forrása: theyallhateus.com

Azt gondolhatnánk, hogy ez a vége egy folyamatnak, de igazából az első lépés. Jelenleg ennél könnyebben nem tudod elérni a célcsoportod, azonban nagyon sok pénzt el lehet költeni feleslegesen, ha nem jól targetálsz.

Ha nem vagy social media szakember, akkor inkább fordulj olyan ismerősödhöz, aki jobban ért hozzá, és be tudja állítani a hirdetéseid.

Nagyon fontos a jó minőségű, gazdag képanyag, mert ezt fel tudod használni az Instagramon is. Ha szeretsz írni, akkor lehet blog jellegű az oldalad, ahol picit jobban megmutatod magad. Így te magad leszel a márka, veled azonosítják majd a termékeid.