5 tipp, hogy ne legyen soha többé nyűg a napi ebéd a munkahelyeden

Marcali Nóra
Írta: ,

Gyerekként arra vágytunk, hogy végre senki se mondja meg, mit együnk, fiatal felnőttként pedig semmire se vágyunk jobban, minthogy valaki végre megmondja, sőt, egyszerűen elénk tegye a napi ebédet és ne kelljen gondolkodnunk azon, mit, mennyiért együnk nap mint nap, és az egyáltalán mennyire lesz egészséges? Ha úgy érzed, túl szétszórt vagy ahhoz, hogy minden napra ebédet készíts magadnak, mutatunk pár tippet, amik annyira egyszerűek, hogy még te is kedvet kapsz majd a főzőcskézéshez.

Nincs ötleted, hogy a tészta másik felével mit kezdj?

Ennek csak a képzeleted szabhat határt, hiszen bármilyen zöldség, sonka, gomba, esetleg tejszín lapul a szekrényedben, szinte mindenből ki lehet találni valami szuper tésztafeltétet, az egyszerű, de mindig nagyszerű gyerekkori tejfölös változatról már nem is beszélve.

Ha pedig hidegen szereted, akkor dobj össze egy pofonegyszerű tésztasalátát.

Bármilyen zöldség is van a hűtődben, csak aprítsd össze, fűszerezd és adj hozzá egy kevés tejfölt vagy majonézt.

Máris megvan két adag ebéd, és fél óráig sem tartott elkészíteni.

Maradt egy kevés csirke a hétvégi sütésből, de már annyira nincs kedved megenni?

Mennyei szendvics készülhet belőle!

Mindig tarts a fagyasztóban néhány bagettet, hiszen ott sokáig friss marad, és bármikor előkaphatod, ha másnapra szendvicsebédre vágysz.

Kend meg vajjal vagy vajkrémmel, tegyél rá salátát, majd csipkedd rá a maradék csirkét.

Jöhet hozzá sajt, paradicsom, de akár főtt tojás is, a lényeg, hogy ízletes és kiadós legyen, sok-sok zöldséggel, amelyet öröm lesz másnap elővenni az ebédlőben.