7 stresszcsökkentő módszer, ha kiakaszt a munkád

Írta: ,

Az utóbbi időben agyonhajtottad magad a munkahelyeden? Egy perc nyugtod nem volt, ráadásul hazaérve sem tudtál teljesen kikapcsolni? Hidd el, tudjuk, hogy mit érzel, éppen ezért ma írásunkban hoztunk neked néhány szuper stresszlevezető tippet, amivel könnyedén csökkentheted a válladra nehezedő nyomást, így pedig újult erővel vághatsz majd bele a holnapba. Felkészültél?

Iktasd ki a zavaró tényezőket! Kép forrása: careergirldaily.com

E-mailek, telefonok, váratlan feladatok. Ma már szinte teljesen általános tendencia, hogy folyamatos megszakításokkal telik el egy-egy munkanap, ezzel azonban elvész a fókusz a fontos és prioritást élvező feladatokról.

Éppen ezért fontos, hogy már a nap elején felállíts egy fontossági sorrendet, azokat a tényezőket pedig igyekezz semmibe veszni, amiknek aktuálisan nincs köze a feladatodhoz.

Hasznos lehet, ha mondjuk, kijelölsz egy tényleges idősávot arra, amikor e-mailekre válaszolsz vagy, amikor személyes találkozókra mész. Ez látványosan csökkenti a stresszt, hiszen tudod melyik feladatot mi követi, így nem fogsz százfelé szakadni a munkaidő alatt.

Persze tudjuk, hogy a nagy reggeli rohanásban kényelmesebb a lifttel felmenni az irodába, ám mégis tudnod kell, hogy a stressz levezetésére igenis a mozgás az egyik legjobb alternatíva.

Éppen ezért két munkafolyamat között mindenképpen szellőztesd ki a fejed, hiszen így feltöltődsz energiával és a kreatív erőid is nagyobb hatékonysággal szabadulnak majd fel.

Ebédszünetben tíz perc séta?

Hidd el, megéri!