7 apróság, amitől lelkesebb és hatékonyabb lehetsz a munkádban

Írta: ,

Úgy érzed, kezdesz belefásulni a munkádba? Egyhangúak az irodában töltött napok? Vagy éppen hogy a fejedre nőttek a teendők, és nem tudod, hogyan kerülj ki ebből a feladatspirálból? Segítünk! Ha megfogadod tippjeinket, visszacsempészheted a mindennapjaidba a kezdeti lelkesedést, és még a hatékonyságodat is fokozhatod!

A jó hír ereje Kép forrása: flickr.com

Bármilyen szakmában is dolgozol, az általánosságban igaz, hogy a jó hírt mindenki szereti – éppen ezért dolgozz úgy, hogy minél több jó hírt tudj megosztani a kollégáiddal, a főnököddel vagy az ügyfeleiddel. Persze nem mindig történnek jó dolgok, ezért fontos a körítés és a hozzáállás. Mit is jelent ez?

Minden reggel nézd át, hogyan állnak a feladataid, milyen trendeket vagy változásokat látsz, és gyűjts össze néhány pozitívumot.

Amikor valaki megkérdezi, hogy mi a helyzet, te már készen leszel a frappáns válasszal!

A kulcs a koncentráció Kép forrása: tumblr.com, singsweetly

Minden a multitaskingról, a szoros határidőkről és a pörgésről szól, amit egyféleképpen élhetsz túl: ha ügyesen koncentrálsz. Ez nehéz feladat akkor, amikor egyszerre csörög mind a két telefonod, percek alatt több emailt kapsz, ketyeg az idő, közelednek a határidők és már régen valami mással kellene foglalkoznod, de még egy dolgot sem fejeztél be.

Mindenki másképp dolgozik és másképp tud koncentrálni, de a jó hír az, hogy ez a képesség tanulható.

Tipp: Kísérletezd ki, neked hogyan megy a legjobban a koncentráció – esetleg mozgás közben, netán akkor, amikor kizársz mindent és csak egy dologra figyelsz, vagy amikor szorít a határidő? Ha megvan, akkor csináld minél többször, minél hosszabban, és hidd el, hozzászoksz majd!