Mérhetően jobban alszol a kánikulában, ha a következőket csinálod

Mérhetően jobban alszol a kánikulában, ha a következőket csinálod

Címlap / Életmód / Egészség / Mérhetően jobban alszol a kánikulában, ha a következőket csinálod

Mozogj reggel vagy napközben!

Ha rendszeresen edzel, akkor próbáld meg nem az esti órákban intézni a mozgást, helyette helyezd át napközbenre, de még jobb, ha kora reggelre.

A reggeli edzés még jobban méregtelenít és pörgeti az anyagcserét, mint az esti, emellett pedig nem kell azzal számolnod, hogy túl leszel pörögve, és nem tudsz tőle aludni: épp ellenkezőleg!

A reggeli edzés segít, hogy estére kellőképpen fáradt legyél, így könnyebben el fogsz aludni.

Ha eddig nem mozogtál, éppen ezért érdemes most belekezdened.

Hidratálj okosan!

Nyáron különösen fontos a rendszeres hidratálás, hiszen sokkal többet izzadunk.

Ha szervezeted vízháztartása felborul, az az éjszakáidra is negatívan fog hatni.

Ügyelj arra, hogy napközben legalább 2, de még inkább 2,5 liter vizet elfogyassz, és igyál egy pohárral este is, lefekvés előtt, ami segít majd jobban lehűlni.

Az esti vizet nagyjából fél órával az ágyba menetel előtt fogyaszd el, így nem kell majd amiatt megébredned, hogy nyom a hólyagod.

Hívd segítségül a gyógynövények erejét!

Számtalan gyógynövény van, amelyet teaként fogyaszthatsz az esti órákban, hogy segítsék a nyugodt álmokat.

Ilyen például a nyugtató citromfű és macskagyökér, vagy a kellemes álmokat hozó levendula.

Utóbbit nem csak teaként fogyaszthatod, hanem tehetsz néhány csepp illóolajat a párnádra is, hogy könnyebben álomba szenderülj.

.

Oldalak: 1 2

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást