Fenékformáló kihívás 2. hét: gumiszalagos gyakorlatsor

Fenékformáló kihívás 2. hét: gumiszalagos gyakorlatsor

Címlap / Életmód / Egészség / Fenékformáló kihívás 2. hét: gumiszalagos gyakorlatsor / 2. oldal

3. Lábemelés félkörívben

Helyezkedjünk el négykézláb. Figyeljünk arra, hogy a tekintetünk lefelé nézzen. Továbbá arra is, hogy a vállunk a könyök alatt, a könyök alatt pedig a csukló helyezkedjen el egy síkban. A csípő alatt pedig a térd helyezkedjen el.

Feszítsük meg a törzsizmainkat és tartsuk meg meg a megadott ismétlési szám végéig. Akkora legyen a két lábunk közötti távolság, hogy a gumiszalag végig feszüljön.

Visszafeszített lábfejjel emeljük ki az egyik és a másik lábunkat felváltva a plafon irányában, majd helyezzük vissza a kiinduló helyzetbe. Figyeljünk arra, hogy ne emeljük túl a lábunkat, mert a lumbális (ágyéki) szakasz felesleges erőltetése derékfájdalomhoz vezet, inkább feszítsük meg a fenekünket, így elkerüljük azt, hogy túl magasra emelnénk a lábunkat. (Ahol már úgy sem dolgozik elég hatékonyan a farizmunk.) 

Az első hét gyakorlatait itt tekintheted meg!

Oldalak: 1 2

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást