Egészség / Életmód / Pénz és hivatás

Ha ezt a cikket elolvasod, nem akarsz többet az ágyadból dolgozni

Ha ezt a cikket elolvasod, nem akarsz többet az ágyadból dolgozni

Ezek a betegségek magukban foglalhatják az egyszerű fejfájást, és kiterjedhetnek a hát állandó merevségére, az ízületi gyulladásra és a nyaki fájdalomra is. „Minden jobb, mint a rossz szokás folytatása. Amikor csak fel tudsz hagyni vele, hagyj is fel vele” – mondja Hallbeck.

Ha mindenképpen folytatnod kell az ágyból való munkát, mert egyszerűen nincs máshol hely, ahol dolgozni tudnál, próbáld meg újra létrehozni a függőleges székben ülés élményét, amennyire csak tudod, és törekedj a „semleges testtartásra” – vagyis kerüld a test bármely részének megterhelését.

Laptop az ágyban
istockphoto

Tekerj fel egy párnát, és rögzítsd a hát alsó részén az ágyéki támogatáshoz, tegyél párnákat a térded alá, próbáld meg elválasztani a kijelzőt a billentyűzettől (ha van rá lehetőséged), és tedd a kijelzőt szemmagasságba vagy magasabbra. Bármit is teszel, kerüld a hasra fekvést a gépeléshez; nagyon megerőlteti a nyakadat és a könyököd.

Ha kétségeid vannak, legyél kreatív, például használj vasalódeszkát rögtönzött állóasztalként. Ha pedig teheted, ruházz be egy munkaállomásra, akár csak egy egészen kicsire is.

Oldalak: 1 2 3

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást