Életmód / Táplálkozás

5 nap 5 egészséges ebéd – Bevásárlólistával, hogy csak egyszer kelljen boltba menned!

Egészséges ebéd

Bevásárlólista

Amit vegyél: kömény, pirospaprika, fokhagyma, olívaolaj, fehér bor ecet, balzsamecet, só, bors, 4 csontozott csirkecomb, egy pár csirkemell filé, egy csomag zöldsaláta, mustár, egy adag halfilé, citrom, barna rizs, egy kis doboz áfonya, egy körte, egy marék dió, egy fürt szőlő, egy alma, egy csomag aszalt paradicsom, egy konzerv zöldbab, egy adag füstölt lazac, egy kis dobozos zsírszegény tejszín, kék sajt, teljes kiőrlésű kenyér, görög joghurt, tojás.

A lista elsőre hosszúnak tűnhet, de biztos sok olyasmi van rajta, ami egyébként is van az éléskamrádban. Ezeket nyugodtan húzd ki, és alakítsd egyéni igényeid szerint a bevásárlást. És akkor nézzük a recepteket!

Hétfő: Görög joghurtos csirkesaláta

A csirkemellet ízesítsd sóval, borssal és egy kevés olívaolajon süsd meg egy serpenyőben, majd szaggasd kis darabokra.

A falatnyi husikat tedd egy nagyobb tálba, keverj hozzá két nagy evőkanál natúr görög joghurtot, pár kocka almát és néhány szem szőlőt, majd az egészet tedd a hűtőbe.

Másnap reggel tölts meg vele két szelet teljes kiőrlésű kenyeret – ezt azért nem érdemes hamarabb, mert csak átázik a szendvicsed – és némi alufóliával biztosítva már indulhatsz is a munkába!

Olvastad már?  8 tipp, hogy gyorsan búcsút ints a szem alatti karikáknak

Kedd: Citromos hal salátával

Egy gerezd fokhagymát zúzz apróra, keverd el egy kanál olívaolajjal és fél citrom levével. A pácban forgasd meg a halfilét, majd előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsiben süsd ropogósra. Ha maradt még tegnapról, akkor ehetsz hozzá salátát, vagy készíthetsz hozzá párolt rizst is.

A cikk még nem ért véget! Lapozz egyet ide kattintva >>

Oldalak: 1 2