7 tipp a pihentető alváshoz és a még jobb ébredéshez

Marcali Nóra
Írta: ,

Ha úgy érzed, hogy hiába fekszel korán, mégis kialvatlan vagy, ha átalszod az éjszakát, de nyugtalanul ébredsz, akkor itt az ideje, hogy változtass valamin. A jó alvás megalapozza a jó napot is, így ne sajnáld rá az időt, hogy újragondold az életmódodat.

Este néha nagyon nehéz rávenni magad, hogy összepakold a táskádat és átgondold, mit is vennél fel másnap szívesen, pedig ha sikerül megtenned, az nagyban hozzájárul majd ahhoz, hogy másnap jobb napod legyen.

Nemcsak nyugodtabban fogsz aludni azért, mert nincsenek ébredés után rögtön eldöntendő kérdések előtted, hanem a napod is gördülékenyebb lesz, hiszen reggel sokkal gyorsabban fog menni a készülődés.

Egyik nap hajnalban kelsz, mész sportolni, aztán gyors zuhany és irány a munka.

Munka után hazaféle ügyeket intézel, esetleg találkozol a barátaiddal, míg másnap egyszerűen semmit sem csinálsz.

Hétvégén pedig mindezt még egy kis délig alvással is megfejeled.

Nem csoda, ha a szervezeted nem tud kiigazodni az életritmusodon, ha két hasonló napod sincs egymás után.

Találj rendszert a napjaidban!