Rádtört a tavaszi fáradtság? 5+1 tipp, ami segít helyrehozni magad

Bodnár Alexa
Írta: , Frissítve:
Rádtört a tavaszi fáradtság? 5+1 tipp, ami segít helyrehozni magad

Kép forrása: unsplash

A tavaszi fáradtság sokak által ismert érzés, amely az óraátállítással együtt akár hetekre is megbolygathatja az embert. Ha te is úgy érzed, hogy nem tudsz azon az energiaszinten pörögni, amire szükséged lenne, akkor ideje bevetned néhány trükköt! Hogy ne csak a természet ébredezzen, hanem te is, próbáld ki az alábbi ötleteinket!

Csak pozitívan Kép forrása: pexels.com

A tavaszi fáradtság részben abból fakad, hogy a korábbi, napfényhiányos időszakban lehangolódott az ember, és nagyon borulátóvá válik.

Ahhoz, hogy megszabadulj a fáradtságtól, újra fel kell venned a rózsaszín szemüveget, és átállítani magadat az optimista látásmódra.

Ha ehhez az kell, hogy belassítasz picit és szemléled a természetet, a világot, és egy kicsit magaddal töltesz időt, tedd azt, de ha éppen a nyüzsgés dob fel, akkor szervezz magadnak gyakrabban programokat.

Ezekkel a fásultságodat akár néhány nap alatt is elűzheted!

Több oxigént! Kép forrása: pexels.com

Lehet, hogy nem tűnik nagy dolognak, de a frissesség egyik titka, hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű – és minőségű – oxigéned.

Lehet, hogy már te is megfigyelted, hogy egy állott levegőjű szobában sokkal gyorsabban elfáradsz, ami tavasszal sokkal inkább igaz.

A munkában is szellőztess rendszeresen, és egy-két óránként tarts egy 5-10 perces szünetet is, amikor kimész a friss levegőre.

Meg fogsz lepődni, mennyire hatékony ez a trükk, szinte a délutáni kávénál is jobban felpörget!