Ezek a tünetei a szezonális affertív zavarnak és ezt teheted ellene

Szabó Erzsébet
Írta: ,
Ezek a tünetei a szezonális affertív zavarnak és ezt teheted ellene

Kép forrása: xload/Depositphotos.com

Mit tehetsz?

A némi aktivitást igénylő programok azért is jók, mert ha nem ülsz folyton otthon, nem fogod annyira kívánni a kéznél levő finomságokat, ráadásul a mozgással égetheted is a kalóriákat. Tény, hogy nem könnyű ilyenkor rászánni magadat a sportra, hiszen gyakran már akkor sötét van, amikor hazaérsz, nemhogy amikor elindulnál edzeni. Mégis, a sport az egyik legjobb módja a szezonális affertív zavar kezelésének. Segítségével kordában tarthatod a testsúlyodat (még akkor is, ha jobban kívánod az energiát adó szénhidrátot), ráadásul a boldogsághormon termelődését is elősegítheted. Ellenállóbbá válhatsz a fertőzésekkel szemben, a közérzeted pedig általánosan javulni fog.

Amennyiben még többet segítenél a szervezetednek, fordulhatsz a természetes, terápiás módszerekhez. Enyhe hangulatjavító hatással bírnak a különféle gyógynövényfőzetek, pl. az orbáncfűtea, de sokat segíthet a fényterápia, vagy éppen egy-egy alkalom bioszolárium is.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!