5 hasznos reggeli rutin az egészségesebb testért – A közérzeted is sokkal jobb lesz

Dienes Petra
Írta: ,
5 hasznos reggeli rutin az egészségesebb testért – A közérzeted is sokkal jobb lesz

Reggelente te is biztosan felkelsz, iszol egy kávét, összeállítod az aznapi outfited, majd rohansz dolgozni. A reggeli rutin szinte mindig ugyanaz, pedig nem is sejtjük, hogy mennyi minden múlik azon, hogy hogyan indítjuk a napunkat. Olvass tovább, hogy megtudd mik azok a szokások, amiket érdemes beépítened a reggeleidbe, hogy kihozhasd belőlük a maximumot.

Citromos víz, a csodaszer Kép forrása: chriscourt.com

A reggeli folyadékbevitel az egyik legjobb módja annak, hogy felébreszd a szervezeted. Az első dolog, amit reggel elfogyasztasz, meghatározza az egész napi hangulatodat.

A víz stimulálja a belsőszervek működését, beindítja az anyagcserét és feltölti a sejteket. A citrom felkészíti az emésztőrendszert az étkezésre.

Ezenfelül lúgosítja a szervezetet, rengeteg C-vitamint tartalmaz és a zsírégető hatása még a diétádat is segíti. Fontos, hogy a vízhez ne citromlevet használj, hanem magát a gyümölcsöt facsard bele. 3 deciliterhez add egy egész citrom levét és kezdődhet is a nap.

Ha nagyon savanyú, először próbálkozz egy fél citrom levével, majd folyamatosan növeld az adagot - egy idő után megszokod a savanyú ízt és a tested is hálás lesz érte.

Reggelizz! Kép forrása: flickr, Yana Manakova

A legtöbb ember nem fordít kellő figyelmet az egyik legfontosabb és legjobb étkezésre, a reggelire.

Általában rohanás közben megeszünk egy péksüteményt vagy a büfében veszünk egy szendvicset, amit már alig lesz idő kényelmesen megenni.

Pedig egy tápanyagokban gazdag, nyugalomban elfogyasztott reggeli az egyik lehető legegészségesebb szokás, amivel élnünk kellene.

Feltölt a kellő energiával, amire napközben szükséged lesz és jót tesz az anyagcsere folyamatoknak is.

Arról nem is beszélve, hogy egy kiadós és finom reggeli után kevésbé kívánod a nassolást, így az alakodra is könnyebb lesz odafigyelni.