Eképpen masszírozd meg saját magad, ha épp nincs rá lelkes jelentkező

Bodnár Alexa
Írta: ,

Ugyan nem helyettesíthet egy spa-ban eltöltött napot, vagy akár egy teljes hátmasszázst, de nagyon hasznos, ha ismerünk néhány önmasszírozási technikát, amikor éppen nincs rá lelkes jelentkező. Mutatunk néhány fogást, amit neked is érdemes begyakorolnod!

Az ülőmunka és a stressz egyik garantált következménye, hogy a nyak és a hát megfájdul. Ezen a kellemetlen tüneten két önmasszázs technikával is segíthetsz.

Az egyik módszernél kulcsold át a vállaidat úgy, mintha megölelnéd magad, és masszírozd át az ujjaiddal a lapockáid környékét.

A másik trükkhöz ismét szükség lesz egy maroklabdára: ezt a vállak alá, a gerinc környékére kell illesztened, úgy, hogy egy falhoz szorítod.

Ha érzed, hogy nem csúszik le a labda, óvatosan lépkedj jobbra és balra, közben görgesd a falon a labdát, hogy a váll alatti területet átmasszírozza.

Ha a gépelés megviseli a csuklód Kép forrása: pexels.com

Nagyon fájdalmas tud lenni, ha az ember egész nap a klaviatúrán dolgozik, hiszen a csukló és az ujjak is be tudnak ettől merevedni.

A kézfejeden ebben az esetben úgy segíthetsz, ha az egyik kezedet tenyérrel szembe fordítod, majd a másik kezeddel segítesz az ujjaidat ökölbe szorítani.

Ha így kicsit kitornáztattad az elgémberedett ujjakat, akkor a másik kezed segítsége nélkül szorítsd néhányszor erőteljesebben ökölbe a kezedet.

Ezután a másik kezeddel is végezd el a gyakorlatsort.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!