Maradj egészséges a nyaralás alatt is!

Írta: ,

Nehéz rávenni magunkat, hogy egy tengerparti vakáció alatt a folyamatos napozás helyett elmenjünk reggel futni, vagy a csábító pizzák és tengeri herkentyűk helyett egészséges ételeket együnk. Tippjeink segítségével úgy őrizheted meg a testi és lelki egészségedet a nyaralás alatt is, hogy közben nem kell lemondanod ezekről az élményekről!

Indulás előtt

Ha hosszabb út vár rád, esetleg repülővel mész nyaralni, indulás előtt egyél egy kiadósat! 

Így elkerülheted, hogy a reptéri gyorsétkezdékben, vagy épp az út menti büfékben falatozz be a kevésbé egészséges ételekből.

Emelett nem árt, ha némi útravalót is elcsomagolsz magadnak, pl. gyümölcssalátát, tönkölybúzás perecet, esetleg néhány szelet puffasztott rizskorongot – ezeket bűntudat nélkül majszolgathatod útközben.

Törekedj az egyensúlyra

Emberiség elleni bűntettnek számít, ha nem próbálod ki a tradicionális helyi ételeket – Görögországból vétek eljönni anélkül, hogy megkóstolnád az igazi helyi gyrost, Olaszországban kötelező a pizza, de Franciaországban sem lehet kihagyni az eredeti macaronokat.

Mit lehet tenni, ha mindenképpen bele akarunk kóstolni az adott ország nem mindig egészséges konyhájába?

Ha tudod, hogy nehéz, zsíros, fűszeres edédet fogsz enni, akkor a reggelid és a vacsorád legyen könnyebb. 

Ha igazi nagy lakmározásról van szó, egy laza reggeli kocogást is beiktathatsz, hogy előre ledolgozd a hatalmas olasz pizza kalóriáit.