5 egyértelmű jel, hogy magnéziumra van szüksége a szervezetednek

Balatoni Dóra
Írta: ,

A magnézium az egyik legfontosabb ásványi anyag, amelyre szervezetünknek szüksége van. Ezt a tényt semmiképp nem szabad félvállról venni, hiszen hiánya akár súlyos betegségeket is okozhat. Érdemes étrend-kiegészítőként szedni és beiktatni az étrendünkbe. A magnéziumban gazdag ételek közé tartozik többek között a spenót, a sóska, a kelkáposzta, az olajos magvak vagy éppen a hüvelyesek. Kíváncsi vagy rá, vajon a Te szervezeted elegendő mennyiséget kap ebből az ásványi anyagból? Ha a következő tünetek valamelyikét észleled magadon, akkor nagy valószínűséggel magnéziumhiányod van!

Migrén gyötör Kép forrása: dashek/depositphotos.com

Magnéziumhiányra utalhat a gyakori fejfájás, migrén is.

Ha Téged is érint ez a probléma, gyógyszerek helyett első lépésként pótold a magnéziumot: egyél minél több ásványi anyagban gazdag ételt.

Nagyon sok nő szenved fejfájástól a menstruációt megelőző napokban, nekik ugyanúgy érdemes odafigyelni a megfelelő magnézium-bevitelre.

Ha elegendő mennyiséget viszel be belőle a szervezetedbe, megszabadulhatsz ettől a kellemetlenségtől is.

Magas a vérnyomásod Kép forrása: racorn/depositphotos.com

Talán az előzőeknél kevésbé ismert tünete a magnéziumhiánynak a magas vérnyomás, mégis jó tudni erről.

Természetesen ezt a problémát számtalan más tényező is kiválthatja, de sok esetben a magnéziumhiány is felelőssé tehető érte.

Érdemes ilyenkor minél előbb pótolni a hiányzó ásványi anyagot, hiszen a magas vérnyomásnak súlyos következményei lehetnek, például szívproblémákat is okozhat.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!