Magas húgysavszint? A 7 leghatékonyabb táplálkozási tipp, amivel megelőzhető

Sándor Alexandra
Írta: ,
Magas húgysavszint? A 7 leghatékonyabb táplálkozási tipp, amivel megelőzhető

Kép forrása: pexels

A húgysav – vagy más néven ureasav – határérték fölötti szinte arról árulkodik, hogy felborult az egyensúly a szerveztedben. Amennyiben hosszú időn keresztül fennáll ez az állapot, akár súlyos betegség, például köszvény is lehet a következménye. Szerencsére azonban van rá mód, hogy az orvosod utasításainak betartása mellett, egészséges étrend segítségével helyrebillentsd a dolgot!

Minél több C-vitamin Kép forrása: pexels

Az erős antioxidánsként viselkedő C-vitamin a húgysav egyik leghatékonyabb természetes „ellensége”. Amennyiben gondoskodsz róla, hogy mindennap legalább 3-400 mg kerüljön belőle a szervezetedbe, hozzájárulhatsz az ureasav szintjének csökkentéséhez.

Próbáld meg zöldségekből és gyümölcsökből fedezni a szükséges mennyiséget, de ilyen dózishoz már étrend-kiegészítők is szükségesek lehetnek – persze, csakis az orvosoddal történő egyeztetést követően!

Zellermag-kivonat

Hallottál már róla, hogy a zellermag a magas húgysavszint és a köszvény egyik legrégebbi természetes gyógymódja? Sőt, reuma és porckopás kezelésére is eredménnyel használják.

A zeller ugyanis gyulladáscsökkentő és antioxidáns anyagokat rejt, emellett vízhajtó hatásáról is ismert. Ezen kívül alkalmas az álmatlanság, a stressz és az idegrendszeri bántalmak enyhítésére is. Rágcsáld nyersen, párolva vagy fogyaszd étrend-kiegészítőként!

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!