A legjobb praktikák másnaposság ellen

Tomanóczy Andrea
Írta: ,
A legjobb praktikák másnaposság ellen

A legtöbben bizony kirúgunk néha a hámból, és előfordulhat, hogy a nagy ünneplés hevében kicsit több alkoholt fogyasztunk a kelleténél. Hogy elkerüljük a másnaposság kínzó tüneteit, a következő praktikákkal érdemes kúrálni magunkat!

Víz

Amikor sok alkoholt fogyasztunk, akkor sajnos dehidratálttá válhatunk, ugyanis az összes erősen vízhajtó hatású.

Ha a bulizás közben táncolunk is, akkor duplán oda kell figyelnünk a megfelelő vízpótlásra, és nemcsak a mulatság közben (1 pohár alkohol mellé kb. 3 deci vizet javasolnak a szakemberek) , hanem utána is.

Ezáltal hígítod a véred, az anyagcseréd pedig gyorsítod, így hamarabb távoznak a szervezetedből a káros toxinok.

Kávé

Igencsak megoszlanak a vélemények a kávé kapcsán, mert vannak, akiknél egy igazi kincs, de szép számmal akadnak olyanok is, akik már a szagától is rosszul lesznek, hát még ha meg kéne inniuk!

Általában azt javasolják, hogy akik nem émelygősek és hányingeresek másnaposságkor, azok nyugodtan elkortyolgathatják, mivel felélénkíti őket.

Viszont akiknek érzékenyebb a gyomruk, inkább kerüljék, főleg azért, mert a fekete köztudottan erősen vízhajtó hatású!

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!