Így aludhatsz jobban a kánikulában – 7 tipp a hőségre

Írta: ,

Téged is megvisel ez a hatalmas nyári hőség? Nem csak nappal szenvedsz, hanem éjszaka is? Ha egyre pocsékabbul alszol, ahogy melegszik az idő, akkor érdemes bevetned néhány trükköt a jobb alvás reményében. Hoztunk ezek közül hetet neked, amit érdemes lehet megfogadnod.

Mozogj reggel vagy napközben! Kép forrása: unsplash

Ha rendszeresen edzel, akkor próbáld meg nem az esti órákban intézni a mozgást, helyette helyezd át napközbenre, de még jobb, ha kora reggelre.

A reggeli edzés még jobban méregtelenít és pörgeti az anyagcserét, mint az esti, emellett pedig nem kell azzal számolnod, hogy túl leszel pörögve, és nem tudsz tőle aludni: épp ellenkezőleg!

A reggeli edzés segít, hogy estére kellőképpen fáradt legyél, így könnyebben el fogsz aludni.

Ha eddig nem mozogtál, éppen ezért érdemes most belekezdened.

Hidratálj okosan! Kép forrása: unsplash

Nyáron különösen fontos a rendszeres hidratálás, hiszen sokkal többet izzadunk.

Ha szervezeted vízháztartása felborul, az az éjszakáidra is negatívan fog hatni.

Ügyelj arra, hogy napközben legalább 2, de még inkább 2,5 liter vizet elfogyassz, és igyál egy pohárral este is, lefekvés előtt, ami segít majd jobban lehűlni.

Az esti vizet nagyjából fél órával az ágyba menetel előtt fogyaszd el, így nem kell majd amiatt megébredned, hogy nyom a hólyagod.