Hétnapos Csipkerózsika-kihívás – Tanulj meg jól aludni!

Írta: ,

Azt már mindenki betéve tudja, hogy legalább 7-8 óra alvás szükséges ahhoz, hogy kipihentek, kreatívak és hatékonyak legyünk mind a munkánkban, mind a magánéletünkben. Sokszor mégis lehetetlennek tűnik ezt teljesíteni, pedig valójában nem az! Íme egy hétnapos kihívás, melynek végén neked is könnyebben megy majd!

Első nap egy könnyű feladatod lesz: este 8 óra körül (remélhetőleg akkor már lassan otthon vagy) készíts magadnak egy mézes gyógyteát.

Bármilyen gyógynövényből készülhet, de az elalvásban leginkább a macskagyökér, a kamilla, a citromfű vagy a golgotavirág segít.

Lefekvés előtt már ne mobilozz, ne nézd meg az e-maileket a laptopodon, hanem inkább olvass vagy csak tegyél-vegyél egy kicsit a lakásban, közben szürcsöld el a teát, és már huppanhatsz is az ágyba!

Kedd: lágy ritmusok Kép forrása: urbanoutfitters.com

Kedden, ha teheted, a megszokottnál egy kicsit korábban bújj pizsibe, feküdj be az ágyba és hallgass megnyugtató zenét.

Ez lehet klasszikus zene vagy egy ősi mantra is – mindenkit más nyugtat meg.

Add meg a módját a pihenésnek, hidd el, elég hamar elálmosodsz majd. Most ne törődj a mindennapi teendőkkel, ezt a hetet ugyanis az alvásnak szentelted!

Ha nincs ötleted, mit hallgass, próbálkozz meg ezzel vagy ezzel.